۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۱۲

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی:

هزار و ۳۴۱ مجوز مشاغل خانگی طی سال گذشته در خراسان جنوبی صادر شد

هزار و ۳۴۱ مجوز مشاغل خانگی طی سال گذشته در خراسان جنوبی صادر شد

بیرجند-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: هزار و ۳۴۱ مجوز مشاغل خانگی طی سال گذشته در خراسان جنوبی صادر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا اشرفی عصر چهارشنبه در قرارگاه تحقق شعار سال با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: در مورد اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری از ابتدای اجرای این طرح تاکنون برای سه هزار و ۱۴۹ طرح، تسهیلاتی به مبلغ ۴۲۱ میلیارد تومان پرداخت شده که هفت هزار و ۲۸۸ فرصت شغلی نیز در خراسان جنوبی ایجاد کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی بیان کرد: در مورد مشاغل خانگی نیز هزار و ۳۴۱ مجوز در سال گذشته صادر شده و اکنون در این بخش ۸۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان سهمیه مصوب داریم.

اشرفی با اشاره به اینکه در بخش مشاغل خانگی به ۶۷۲ فقره پرونده در سال گذشته توسط بانک‌های عامل تسهیلات پرداخت شده است، یادآور شد: این میزان پرونده هزار و ۷۴۰ نفر را تحت پوشش داشته و در واقع فرصت اشتغال‌زایی ایجاد کرده است.

وی گفت: در مجموع نیز تعهد اشتغال ما طی سال گذشته بر اساس برنامه مصوب وزارت ۱۰ هزار و ۷۷۹ نفر بوده است که توانستیم ۱۷ هزار و ۶۶۴ فرصت شغلی ایجاد کنیم که نشان می‌دهد درصد تحقق تعهد ما ۱۶۳.۸ بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: تعهد اشتغال استان در سال جاری نیز ۱۰ هزار و ۶۵۹ نفر است.

کد خبر 5759552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha